На весь товар надається безкоштовна гарантія 24 місяці.

УВАГА! Ми цінуємо наших клієнтів і готові надати реальну допомогу у разі виникнення зауважень до роботи пристроїв, навіть в післягарантійний період.

Умови гарантійного обслуговування

ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ

Виробник несе відповідальність за збій в роботі пристрою, викликаний дефектами матеріалів або помилками в процесі виробництва, що трапився протягом 24 місяців з дати продажу, за умови що Покупцем не порушені умови зберігання, транспортування, введення в експлуатацію та власне експлуатації пристрою.

Протягом гарантійного терміну будь-які виявлені дефекти безкоштовно виправляються Сервісним центром за допомогою ремонту несправних компонентів пристрою або (на розсуд Сервісного центру) їх заміни на нові. Якщо неможливо провести ремонт компонентів, пристрій підлягає заміні на нове, або повертаються сплачені кошти.

Перед прийомом на ремонт Сервісний центр проводить діагностику наданого обладнання з метою виявлення причини неполадки та відповідно визначення гарантійного/негарантійного випадку.

Для передачі пристрою до Сервісного центру необхідно надати:

  • Гарантійний талон
  • Документ, що підтверджує факт купівлі товару
  • Пристрій з несправністю
  • Повний комплект упаковки товару
  • Повний комплект супровідного-технічної документації (керівництво з експлуатації, тощо)
  • Чітке формулювання недоліку товару в письмовій формі

У разі недотримання вищевказаних умов Продавець має право відмовити в гарантійному обслуговуванні товару. Термін виконання гарантійного обслуговування залежить від складності ремонту, але не більше 45 днів.

 

НЕГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ

Гарантія не поширюється в таких випадках:

  • Шкода була завдана пристрою в результаті нещасного випадку, повені, пожежі, землетруса, зловживання, неправильного використання або інших зовнішніх причин.
  • Пошкодження викликане нецільовою експлуатацією або неналежними умовами експлуатації, включаючи нестабільне з’єднання з мережею, неякісне заземлення, зовнішні електромагнітні поля, вплив прямого сонячного світла, високу вологість і вібрацію.
  • Пошкодження виникли в результаті з’єднання і підключення пристрою Ajax до виробів інших виробників.
  • Природний знос елементів викликаний перевищенням зазначених норм експлуатації.
  • Пристрій має зовнішні пошкодження, включаючи подряпини та вм’ятини.
  • Гарантійний ремонт не включає в себе періодичне технічне обслуговування і огляд пристрою, зокрема очистку, регулювання, перевірку, виправлення програмних помилок. Гарантія не поширюється на природний знос компонентів пристрою.
  • На програмне забезпечення, вбудоване в продукт, і на інше програмне забезпечення, що надається Аjax

 

ТРАНСПОРТНІ ВИТРАТИ

Відправка пристрою на гарантійний ремонт і зворотна доставка здійснюється транспортною компанією за рахунок Покупця .

Висновок технічної експертизи Сервісного центру та кошторис виконання ремонтних робіт надаються Покупцеві до виконання ремонтних робіт.